Back to Main Page Back to Main PageSon SayıÖnceki SayılarEditörlerİletişim

Editörden

Sanat ve Acı

Fotoğrafın Gücü

Uzaklardan

"Black&White in Colors"

Neden Bazı Şeyleri Kategorize Etmek Zorundayız

Merhaba Atina Here İstanbul

Savunma ve Havacılık Dergisindeki Reklam Fotoğrafları Ne Anlatır

Fotoğraf ve Mimari

Temel Tasarım : Çizgi

Kaktüs

Osmanlı İmparatorluğu' nda Fotoğrafçılar İçin Yönerge

Cadı Kazanı

Orojeni

Okudunuz mu ? Gördünüz mü ?

"Kurguların İnsana Ettikleri"

BÜLMETEN

Ciddiyet

Yol Notları : Hindistan

Eğitim
- Renkli Filmler
- Gün Ortasında Fotoğraf Çekimi

Haberler

DASK

Yeni Umutlar
- Gözde Hakverdi
- Asiye Çığrı

Sergi Salonu
- Barış Köse
- Yiğit Saraç

Solan İki Renk

Suyunu Çıkaranlar

Bir Ülke Bir Fotoğrafçı

Fotoğraftan Al Haberi

Portfolyolar
- Ozan Sağdıç
- Gökhan Demirer
- Ali Rıza Akalın
- Fikret Otyam


 

 

Sayı 11
Ahmet Gökhan DEMİRER

1960 Edirne Doğumludur.

Dokuz Eylül Üniversitesi İktisat Bölümü mezunudur. Merkez Bankası’nda uzman olarak çalışmaktadır.

 

İzmir’de ortaokul sıralarında başlayan fotoğrafa olan ilgisi, lise çağında bir kaç arkadaşıyla birlikte oluşturdukları fotoğrafçılık kulübü ile gelişmeye başlamış, ilk karanlık oda çalışmalarını da o sıralarda Lubitel2’sinin 6x6’lık negatiflerinden aldığı kontak baskılar ile yapmıştır.

Bir dönem yönetiminde de görev aldığı Ankara Fotoğraf Sanatçıları Derneği AFSAD’ın 10 yılı aşkın bir süredir üyesi olup, Dernek seminerlerinde eğitmenlik yapmaktadır.

Fotoğraflarında, gerek olağan anların ve nesnelerin kendisinde uyandırdıklarının aktarılmasında aracı olarak kullandığı detay çalışmaları, gerekekse yabanıl doğa ve kültürel çevreden kesitler sunan peyzaj çalışmaları çoğunluktadır. Fotoğrafçılığında değişik filmler, kimyasallar ve çekim tekniklerini denemeyi sever. Hem siyah beyaz, hem de renkli çalışır. Dağlar, sular, duvarlar, pencereler, yollar sevdiği konular olup, bu sıralar “Satılık Evler”i fotoğraflamaktadır.


Alanya Toroslar

Nevşehir

Hemşin/Rize

Macahel/Artvin

Yalvaçlı

Taşkale

Fotoğrafın tamamen kendine özgü bir sanatsal ifade biçimi olduğuna inanmakta olup, severek yaptığı karanlık oda denemelerini ve bir süredir uğraştığı dijital fotoğrafı benimsemekle beraber, fotoğrafı sanat yapanın, yalnızca “yapılan bir şey” creative olması değil, aynı zamanda, icadından bu yana en temel özelliği olan anları -ve hatta çoğu kez utana sıkıla dile getirilen, anıları saptama yeteneği ve konuyu ayıklama gücü olduğunu düşünüyor.


PcWorks

PcWorks

PcWorks

PcWorks

Avanos

Solarize Bodrum

Sığır Kuyrukları

Satılık Evler

Kapadokya

Çiğ Damlaları