Editörler

Gökhan Bulut
Suderin Murat
Uğur Okçu
Gülçin Tellioğlu
Leyla Yücel

Yayın Kurulu

Yağmur Dolkun
Bülent Irkkan
Elif İnan
Doğanay Sevindik






Fotografya Yayın Kurulu
adına İmtiyaz Sahibi
Ş. Uğur Okçu


E-Mail Fotografya
fotografya@ada.com.tr

Yayınlanmasını İstediğiniz
Fotoğraf Haberleri İçin

fotografya_haberler
@ada.net.tr


ADANET Fotoğraf Editörü

Ş. Uğur OKÇU
 
ara
Bellek Araştırmaları ve Eski Tütün Deposu, Kolektif Çalışma
Ertuğ Bakan, Güzin Tezel, Nezaket Tekin, Simber Atay Eskier, Suzan Orhan, Süleyman Duman

G

Ertuğ Bakan



Güzin Tezel


“Terkedilmişliğe inat, küllerinden doğmak, geçmişin kederini silmek ve daha anlamlı amaçlar için kapılarını açmak ve dönüştürülmek için bekliyor gibi.  Eskiden yeniye yeniden eskiye, geçmişin izlerinde şimdide, gerçeklerden hayale hayalden gerçeğe, ateşten küle küllerden dirilişe, dumanlı bir yolculuk.”ekim-2010

Güzin Tezel





Nezaket Tekin

"bellek araştırmaları ve eski tütün deposu" sergisinde yer alan nezaket tekin çalışması.

http://vimeo.com/15509982


Simber Ataty Eskier

Eski tütün deposu, evrensel bir fenomendir. Bazen yurtsuzlaştırmanın dinamiğini ve melankolisini temsil eden bir modernizm anıtı! Şeytani bir yok olma prosesinin yaşandığı bir mekan!

Yine de bir zamanlar mükemmel bir sistem olan tütün deposu, nostaljik aurasıyla, tesadüfi ziyaretçiye/yoksul fotoğrafçıya vanitas fırsatları sunar; hatta O’na, ”sanatçı-haline geliş” illüzyonunu hediye eder. Oysa söz konusu Budala’nın işi sadece bir görsel kayıt kleptomanisi ya da ikonolojik bir arşiv araştırmasıdır, daha başka bir şey değil! Çünkü Deleuze/Guattari’nin saptaması: “haline geliş bir anti-bellektir”, daha gerçekçidir; Pessoa: “çoğul ol, evren gibi!” demiş olsa da...

The old tobacco factory is an universal phenomenon. Some time it’s a modernism monument Which represents the dynamic and melancholy of deterritorialization. It’s a space where is living a diabolic erasure process. Although old tobacco factory that has been a perfect system,once upon a time..., by its aura,offers  vanitas’ occasions to coincidental visitor/poor photographer; It gives him even “becoming –artist” illusion as a present. But the work of this mentioned Idiot is only a visual record kleptomania or an iconological  archive search,nothing else!... Because, the Deleuze / Guattari’s ascertainment: “becoming is an antimemory” is more realistic, even Pessoa said : “be plural as the Universe!”...

Simber Atay Eskier





after_alberto_burri

after_albert_renger_patzsch


after_barbara_kruger

after_Daniel Spoerri 1

  • after_Daniel Spoerri 2

after_Daniel Spoerri 2
  • after_gerhard_richter

after_gerhard_richter

  •  after_joseph_beuys

after_joseph_beuys
  • after_louise_lawler-paik

after_louise_lawler

  •  after_jeff_wall
  • after_nam_june-paik

after_jeff_wall

after_nam_june-paik
  •  after_sherrie-levine as an impossible self-portrait
 

after_sherrie-levine as an impossible self-portrait
 

  •  after_yves_klein
  •  After_Damien Hirsh

after_yves_klein

After_Damien Hirsh

  • After-Robert Ryman

After-Robert Ryman


Süleyman Duman

  • Süleyman Duman
  • Süleyman Duman
  • Süleyman Duman
  • Süleyman Duman
  • Süleyman Duman
  • Süleyman Duman
  • Süleyman Duman
  • Süleyman Duman


Suzan Orhan

  • Suzan Orhan
  • Suzan Orhan
  • Suzan Orhan
  • Suzan Orhan



 
   
 
   
 

Barındırma: AdaNET - İlk Tasarım: G-Tasarım -

 

 

Fotoğrafya'da yayınlanan yazıların, fotoğrafların ve kısa filmlerin sorumluluğu
yazarlarına/fotoğrafçılarına/sanatçılarına/film yönetmenlerine aittir.

AdaNET Ana Sayfa